Descripció de les tasques a realitzar:
La persona seleccionada desenvoluparà les següents funcions principals com a agent d’aparcament a Telpark, al municipi de Tossa de Mar:
Atenció al client: oferir informació, resoldre dubtes i garantir una experiència satisfactòria als usuaris del servei.
Resolució d’incidències: actuar davant de possibles problemes relacionats amb el funcionament de l’aparcament o les consultes dels usuaris.
Tasques bàsiques de manteniment: assegurar el correcte estat dels equips i instal·lacions vinculats a l’aparcament.
Ús d’eines informàtiques: operativa diària amb dispositius i aplicacions digitals per al control i gestió del servei.
Habilitats comercials i de venda: promocionar serveis, assessorar els usuaris i fomentar l’ús de les plataformes digitals com Telpark.
Es valorarà una actitud proactiva, capacitat de treball en equip i orientació al client.
Nombre de llocs de treball:
2
Requisits
Experiència prèvia requerida:
Es valorarà positivament comptar amb experiència prèvia en llocs similars, especialment en tasques d’atenció al públic, gestió d’incidències o serveis de mobilitat.
A més, es tindran en compte els següents aspectes:
Coneixements d’idiomes, especialment castellà, català, anglès i/o francès.
Coneixements informàtics i domini de l’ofimàtica a nivell d’usuari.
Capacitat per treballar en equip, amb actitud col·laborativa i resolutiva.
Carnet de conduir i vehicle propi, valorables per facilitar la mobilitat dins del municipi i voltants.
Es busca una persona responsable, organitzada i amb vocació de servei al ciutadà.
Formació acadèmica:
Estudis Secundàris (Batxillerat)
Contracte
Tipus de contracte:
fix discontinu
Salari aproximat:
Segun convenio
Tipus de jornada:
Jornada completa
Horari:
de dilluns a diumenge amb dos dies lliures a la setmana rotatiu
Idiomes
Coneixements d'idiomes :
Anglès : Es valorarà
Francès : Es valorarà
Informàtica
Internet i correu electrònic:
Iniciat / usuari
Windows i ofimàtica:
Iniciat / usuari
Informació addicional